kult-vhs

AccueilAccueil  PortailPortail  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
-25%
Le deal à ne pas rater :
PC Portable Gamer 16,1” HP Victus 16 – 16 Go /512 Go
749.99 € 999.99 €
Voir le deal

Apocalypse sexuelle

5 participants
AuteurMessage
xav
Trepanator de cover mutilator
xav

Apocalypse sexuelle Empty
MessageSujet: Apocalypse sexuelle   Apocalypse sexuelle EmptyLun 26 Déc 2005, 18:52

J'ai vu -en partiecarrée ce film de Sergio Bergonzelli et Carlos Aured sorti chez Cinetheque X ... Eh bé c'est un truc assez degeu ; une histoire de quintor vicieux et partouzard , de kidnapping de jeune vierge qui accepte finalement de devenir l'esclave sexuelle du groupe , des scenes de cul avec le transd operée Ajita Wilson , un viol au couteau en gros plan ....

Bref un truc ( c'est le mot ) que l'on pourrait presque qualifier de "tubbytoastant" Laughing
Revenir en haut Aller en bas
Throma
Throma

MessageSujet: Re: Apocalypse sexuelle   Apocalypse sexuelle EmptyLun 26 Déc 2005, 19:31

pourquoi en partie seulement ?
c'est bon ou pas en definitive ? scratch

J'en profite pour dire que Superboy de l'an 2000/mafia en alerte, c'est très sympa.

et Joyeux Noel cheers
xav
xav

MessageSujet: Re: Apocalypse sexuelle   Apocalypse sexuelle EmptyLun 26 Déc 2005, 20:49

C'est ni bon ni mauvais ... C'est juste trashi trashou

et je l'ai vu en partie car je peux faire deux choses en meme temps Laughing
tubbytoast
Archeologue chez cash-converters!
tubbytoast

MessageSujet: Re: Apocalypse sexuelle   Apocalypse sexuelle EmptyMar 27 Déc 2005, 17:36

xav a écrit:
Bref un truc ( c'est le mot ) que l'on pourrait presque qualifier de "tubbytoastant" Laughing

et ben il était temps que tu vois enfin un film "olé olé" dans ta vie Mr. Green

à mon avis il y a pire vador
xav
xav

MessageSujet: Re: Apocalypse sexuelle   Apocalypse sexuelle EmptyMar 27 Déc 2005, 17:54

J'avais deja vu L'empire des sens , 11 jours 11 nuitss , lune de fiel ... Smile
VALOR
VALOR

MessageSujet: Re: Apocalypse sexuelle   Apocalypse sexuelle EmptyMer 04 Jan 2006, 17:09

pirat
Déjà bravo d'avoir trouvé cette VHS ! Je l'avais louée chez Norbert Moutier et je ne l'ai jamais revue depuis... J'avais été très impressionné par la scène du couteau ... couteau

Au fait tu n'as pas dit que LINA ROMAY joue dans ce film, d'où son intérêt pour les fans de Franco Very Happy (Il est d'ailleurs parfois attribué à Franco)

Petite review vue sur DeVilDead :

http://www.devildead.com/forum/viewtopic.php?t=5123&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight
Sleazy
Sleazy

MessageSujet: Re: Apocalypse sexuelle   Apocalypse sexuelle EmptyMer 18 Jan 2006, 16:52

Valor a écrit:
Au fait tu n'as pas dit que LINA ROMAY joue dans ce film, d'où son intérêt pour les fans de Franco

Tu m'étonnes!!!
Y a carrément des scènes de cul pig entre Ajita et Lina.
Alors film méga-culte?
A donf oui!!!
Puis rare aussi. Perso, je l'ai choppé 2 fois en + de 10 ans. Twisted Evil
VALOR
VALOR

MessageSujet: Re: Apocalypse sexuelle   Apocalypse sexuelle EmptySam 28 Jan 2006, 13:42

Apocalypse sexuelle Apocalyse3sy

Apocalypse sexuelle Apocalyse0018us
VALOR
VALOR

MessageSujet: Re: Apocalypse sexuelle   Apocalypse sexuelle EmptySam 04 Mar 2006, 22:32

SINISTER TALES and THE MARK OF NASCHY present
THE CARLOS AURED INTERVIEW

Apocalypse sexuelle Carlossm1zy

What was your intention of filming APOCALIPSIS SEXUAL? Did you want to make a statement about the morals of society at the time, or was the film meant primarily as entertainment?

I believe that it was more of a social criticism, an exercise on the Stockholm Syndrome from the sexual angle. It is a movie in which producer put in only 20% care and money, and with 100% care and work on my part, I got a 60% picture.

How was it like to work with Lina Romay? Was Jess Franco ever present during the filming of the movie? Have you ever met Jess Franco? If so, what is your opinion of the man?

I have worked twice with Lina Romay, and both times she has given me more than I asked for. I don't believe Jess Franco was present at either of the shoots, even on a visit. We used to bump into each other in the editing and sound studios, each one working on different movies. My opinion about him is that it is a likable person, a very intelligent man, and a very good director, although I believe that he is disenchanted with the cinema. He has not been valued as he deserves, and his reaction has been to be make movies solely to get some money and survive. But this is just my opinion.

Did you act in this film? If so, what was your role?

I don't remember acting in any of my movies, or even if I did so in some of Klimovsky's. And frankly, it is not my field.

Some fans of erotic horror films say that Ajita Wilson was a transsexual? Do you know if this is true?

Ajita has died. She was charming, beautiful and very professional. The rest is not important.

This film is very liberated in its sex scenes. Did any of the actors have trouble filming these scenes? Was Lina Romay the most enthusiastic member of this acting group? Were there any "hardcore" scenes filmed for this movie?

The movie was simply born as softcore, but as it was being finished, it was sold to Italy, and they asked us to complete it with some scenes that the experts call "medical shots." We spoke to the actresses and reached an agreement with them. We looked for a professional hardcore actor. We removed all the sheets from all the beds in the scene, and in two hours the guy who was "always ready" fulfilled his obligations towards all the girls one by one. He marched out of there with his money pocket full, his prostate exhausted and an enormous smile on his face.

(Complete interview : http://members.aol.com/eurosin/aured.html )

pirat

Apocalypse sexuelle
Page 1 sur 1